phototont

Att springa under vintern.

Kategori: Allt annat.

Jag tänkte få ut och fota idag, men det stannade bara som tanke. Väldigt synd att det blir mörkt så fort, fast jag sov ju till halv tolv så det kan ju kanske vara därför.
Jag stack ut och sprang istället. Ont i lungorna blev det, men jag kan inte göra så mycket åt astman.

 

Ska leta efter lite roliga saker att fota inne istället, kanske hittar jag några genomskinliga legobitar och en lampa.
Det kan bli något fint av den kombinationen.

Kommentarer

  • Minna säger:

    Okej, tack så mycket, då vet jag! :) Det lät ju inte så bra, så kanske borde satsa på en annan då..

    2010-12-25 | 18:19:49
    Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/
  • dedu säger:

    Vad bra att du kommer igång med träningen, vill man till OS får man kämpa. Har du använt ditt nya stativ något? Kram!

    2010-12-25 | 20:42:08

Kommentera inlägget här: