phototont

Dagen före dopparedagen.

Kategori: Allt annat.

Eftersom jag är som jag är, en "sista minuten-person" så kommer det antagligen inte som en chock för vissa att jag blev klar med julklapparna idag. Lite panikshopping, men förhoppningsvis blir personen ifråga glad oavsett.

 

Jag har ännu inte fått tag på julstämningen. Det känns inte alls som att det faktiskt är julafton imorgon. Jag är inte sådär pirrig som jag brukar vara. Nog har jag gått och kikat på paketen, klämt och petat de till mig. Men mer än så är det inte. Nyfiken på de två stora paketen till mig. Funderar på att lukta på paketen, det är lite typiskt mig. Men vilken normal person luktar på sina paket?

 

Jag har smaskat på den traditionella chokladen, druckit den traditionella drickan. Ätit av julgodiset som mamma bakat. Men trots allt, så har jag ingen julkänsla.

 

Vart har jag tappat den?

 


weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: