phototont

Nya nagellack i samlingen - Bildbomb!

Kategori: Nytt i samlingen.

Idag har jag hämtat paketet med OPI's Best of the best och dessutom tagit kort på allt. Men först ska jag börja med att visa en bild på ett annat nagellack som kom hit i måndags, ett som jag drömt om länge nämligen:

 

Rainbow Connection.

 

Nu över till dagens paket. Börjar med en "översikt" eller ja, jag har bara tagit kort på baksidan av lådorna för där står alla namnen samlade.

 

 

Innan jag visar alla nagellack så får ni se en jämförelse mellan storleken på ett vanligt OPI-lack och dessa minilack. Eftersom RC är mitt enda från OPI får det ställa upp. Men man kan aldrig få för många bilder på det.

 

Hyfsat stor skillnad, men å andra sidan så är det ju ett MINIlack. Haha. Dags att börja visa flaskorna.

 

 

Alpine Snow - Bubble Bath - Tickle My France-y

 


Strawberry Margarita - Cajun Shrimp

 

 


Big Apple Red - I'm Not Really a Waitress - You Don't Know Jacques!

 


Russian Navy - Lincoln Park After Dark.

 

Vissa nagellack känns väl mer intressanta än andra, men jag ska måla alla på mina hjul och se ifall jag kanske ger bort ett till någon fin person. Är det något särskilt nagellack som ni vill se på? Förutom RC, för det har jag redan på naglarna och det får ni se bild på när det är Glitterfredag. Ledsen för den massiva bildbomben också ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: