phototont

'Cause if you liked it, then you should have put a ring on it.

Kategori: Vill ha!

Detta har jag suttit och hållit på med ikväll. Letat, klistrat ihop och målat lite sådär. Jag vill ha alltihop.

 

Sitter med min Barbapapa bredvid mig och dricker lite CocaCola med en limeskiva i. Jonathan sitter och spelar dator med några kompisar och svär ganska mycket.
Hela dagen har känts som en fredag och jag har längtat jättemycket efter mamma. Victor åkte hem till Piteå idag, blev så himla sugen på att fråga mamma om inte jag kunde få ledigt imorn och åka till Boden. Men det blev inte av. Imorgon är min sista skoldag på åtta veckor, så det känns lägligt att gå ändå.

 

Saknar min pappa, Märta och Maren också.

Kommentarer

  • evvvvveeee säger:

    åååh, kameraringen var coool! :D

    2011-02-24 | 21:50:39

Kommentera inlägget här: