phototont

Jag ska slåss i dina kvarter

Kategori: Allt annat.

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga mig i tid och ta tag i allting i år.
Men ikväll går det inte.
Mycket är som det inte ska ikväll.

 

Jag mår illa.
Kent börjar nästan blir bra.
Märta bor inte längre här.


Jag upptäckte tre överraskningar på min säng när jag kom hem idag.
Alla från Märta.
Ett fint brev som jag var tvungen att gråta en skvätt för, toalettpapper och en present till våran tränare.
Då kändes allt ännu mer tomt.
Sen smsade jag ett ensamt sms till Märta och fick svar.

 

Ja, jag saknar henne hårt. Fortfarande.
Och bor i hennes gamla rum.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Att lägga sig i tid funkar aldrig. ;)



    sv: Ja det var rätt! :D

    2011-01-12 | 23:15:36
    Bloggadress: http://various.blogg.se/
  • Maria säger:

    sv: Tack för tipsen! :) Jag funderade på någonting sånt jag med, men jag har en känsla av att jag aldrig skulle använda dem ändå. :P Förut pysslade jag väldigt mycket med pärlor och gjorde smycken, fast det är mycket roligare att göra dem än att använda dem. ;}

    2011-01-13 | 21:40:05
    Bloggadress: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här: