phototont

Sjunde oktober - min dag.

Kategori: Listor om allt.

Jag tänkte beskriva dagen med bilder och en liten kommentar efter varje. Dock blir det bara tre stycken eftersom jag racerfotade typ nyss för att kunna få några bilder idag. Ibland glömmer man bort viktiga saker..

 

 

En kombo av två fina lack. Señorita Bonita från China Glaze med 254 från Paris Memories på. För att kunna efterlikna den egentliga färgen (lila är fan svårast att fota) så fick mina fingrar bli rosa-aktiga av magentafiltret. Hehe. Ska ta en bättre bild imorgon, med vackert solljus på. Fast jag lovar att det kommer regna hela dagen..

 

 

Vi hade skolfoto idag och såhär såg jag ut. Eller ja, jag gjorde inte den där minen. Fast mitt hår är rödare, det blir alltid brunt när man fotar med blixt. Kan visa en annan bild senare från studiofotograferingen som vi fotoelever gjorde igår. Det ni ser i bakgrunden är Victors rum, med världens skönaste säng. Bara så ni vet.

 


 

När jag kom till Virrepirre så fanns det ett paket till mig. Ett runt och grönt med röd/vita snören. Det var en bodymist från världens bästa TBS. Luktar fantastiskt och man kan ha den på kläder utan att det blir fläckar. Då kan allt lukta massa vanilj. Som några kanske vet så älskar jag vaniljdoft. ♥
Victors anledning till att jag fick det var för att jag är världens bästa flickvän, slå det ni.

Kommentarer

  • joanna- att leva med Aspergers syndrom! säger:

    Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gång

    som tex iphoneskal, intredning, smycken och laptopskydd så passa på att kolla in min blogg:)

    Kram:)

    2011-10-08 | 19:46:24
    Bloggadress: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här: