phototont

Dag 19 - Det här saknar jag.

Kategori: Listor om allt.

Jag saknar min familj, extra mycket nu när jag vet att jag snart ska åka hem. I vanliga fall på veckorna saknar jag Victor, fast vi träffas varje helg. Men nu är jag hos honom så då blir det lite svårt att sakna honom eller hur?

 

När jag är sjuk saknar jag mamma och pappa extra mycket, ingen kan ta hand om en som dom. Det är något speciellt över det. Sen kan Gabriel och Hugo vara extra gosiga då. Fantastiskt.

 

Ibland på helgerna saknar jag Elin också. För henne träffar jag bara på skoldagarna och ibland vissa nätter när hon sover på min madrass. Och Evelina, en frisk fläkt är vad hon är.

 

Imorgon är sista dagen med listan och då hade jag tänkt skriva några rader om hur jag upplevt hela grejen. Hoppas även på någon kommentar från er och vad ni tyckte om det.

Kommentarer

  • DR säger:

    Trevlig helg ♥

    2011-10-22 | 15:17:41
    Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
  • Mimmi Naveed säger:

    BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!

    Länkning på 800 - 1200 bes + 1400 följare på twitter!

    Good luck,

    Puss

    2011-10-22 | 18:42:08
    Bloggadress: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: