phototont

Min bästaste Jack.

Kategori: Kläder och sånt.

Ibland, när jag har tråkigt, då kollar jag igenom alla mina mappar med olika bilder. Det brukar ta lång tid, men varje gång hittar jag små guldkorn. Bilder jag inte gillade när jag tittade på dom första, andra och tredje gången. Men som efter några tittningar skapar tankar i stil med: Va fan, varför har jag inte gjort något med den här bilden förut.

 

Igår var en sån dag. Jag hittade sex fina bilder. De flesta från maj/juni då jag hade ett foto-il och kameran bara smattrade på. Vad som hände efter det vet jag inte. Men hösten är förjävla tråkig att fota, det är min gråzon gällande det mesta.

 

En bild på min vän Jack var en sådan.
Och ja, han är ett skelett på ett halsband.
Eller ett skelett är han väl inte, men hans ansikte ser ut som en favorit till mig.
Därför heter han Jack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: