phototont

Sista dagen - Mina ambitioner.

Kategori: Listor om allt.

Helt ärligt vet jag inte vad jag ska skriva. Jag är alldeles mosig i huvudet och har väl nyligen blivit frisk från feber. För 2 veckor sen visste jag inte vad jag skulle skriva just idag, hoppades på att jag skulle komma fram till det sen. Om jag någon dag sen kommer på, skriver jag det då.


Men vad har jag tyckt om listgrejen? Från början tyckte jag att det var kul och skrev flera inlägg i förväg. Sen efter ungefär halva tiden så började jag tröttna på att vara tvungen uppdatera. Huvudsaken med att blogga är att det ska vara kul eller hur? Ofta så kom jag på där vid 20-22 att fuck jag har inte bloggat idag därför är många inlägg publicerade sent. Höhö.

 

Har dessutom kommit på massor att blogga om, men det har känt avigt att skriva andra inlägg. Så nej, det var väl ingen hit att börja med det från början. Nu ska jag äntligen gå tillbaka att blogga om random saker som jag vill blogga om, inget tvång. Dessutom ändra i designen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: