phototont

OPI - Alpine Snow.

Kategori: OPI

Igår målade jag naglarna, slumpen föll på Alpine Snow från OPI. Som ni säkert redan gissat är det vitt.

 

Det är nästan lite för vitt, påminner mig starkt om Tipex.
Men hur var detta att måla med? Ja, tre lager blev det fast om jag inte skulle fotat det hade jag nöjt mig med två, dock var det på gränsen. Lite smårinnigt var det också, men ingenting som hindrar mig från att använda det någon gång senare. Färgen är väldigt ounik, men alla nagellack kan ju inte vara unika.

 

En väldig close-up och nu ser man tyvärr väldigt tydligt att jag var lite småslarvig.
Men jag skulle ändå ta bort det direkt efter jag fotat för att måla på något annat.

 

Pris: 150 kr (för en stor flaska - detta är mini)
Vart man kan köpa det: Åhlens och Kicks är där jag sett dom. Fast jag skulle nog föredra Ebay.
Kollektion eller ordinarie sortiment: Ordinarie sortiment.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: