phototont

Nail Polish Madness.

Kategori: Allt annat.

Jag har gjort en Tumblr. Det känns sjukt, fast ändå inte. Den är behövlig och jag är ganska säker på att den kommer uppdateras oftare än den här bloggen. För jag vill inte skriva om vad jag gör på dagarna, det var aldrig meningen med Phototont. Det skulle bli en blogg där jag publicerade bilder eller texter. Nu åter går jag till det och håller weheartit-bilderna och en massa annat knas på Tumblrn.
Här.. Eh.. Blir det nog mest nagellack eller bara det som den en gång skulle vara - en fotoblogg.

 

Medans ni kommer in här och tycker att jag uppdaterar dåligt så välkomnar jag er till Tumblrn istället, kanske inga viktiga livord som kommer stå där men den kommer vara mer Jag än vad den här varit. Och ja, jag skriver på halv kass skolengelska. Men det är väl bra träning.

Kommentarer

  • Minna säger:

    Åh, ja! Jag vill ju de! :D



    Men gud, tack! Fast.. Är inte dendär tävlingen för dom som typ bor i stockholm/kan ta sig till stockholm? Eller har jag fattat fel? :(

    2012-03-17 | 16:33:13
    Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/
  • Minna säger:

    Åååh, vad snäll tanke!=) Men tror typ de var bara i stockholm.. Å ja, det sög ju. :(

    2012-03-19 | 00:56:14
    Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: