phototont

Femte i tolfte.

Kategori: Shopping.



Femte december. Den här dagen flög förbi och imorgon är det dags för jobb igen. Det var rätt skönt att vara ledig i några dagar.
Chocomania Body Butter

Varför det står "Deluxe Edition Deluxe" har jag ingen aning om, för det gör inte det på min andra. Men lukten känner jag igen :)

Doft: Choklad. Inte en typisk choklad utan mer härsken fast ändå inte. Jag blev besviken första gången, men nu har jag lärt mig att tycka om den :p
Storlek: 50ml (fullsize är 200ml)
Övrigt: För mig tar det en evighet att använda upp en fullstor Body butter, så det här är perfekt :)

Nu ska jag duscha. Tror jag ska spela lite också, vill inte vakna för tidigt imorgon eftersom jag ska jobba till 04.00 både fredag och lördag ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här: