phototont

I never ment to start a war.

Kategori: Allt annat.

Slutade halv fem idag, kom hem och åt middag sen blev det en lååång power nap i soffan. När jag vaknade visade termometern 38,3 grader, så jävla fantastiskt. Men med tanke på att jag kände mig väldigt yr och illamående på jobbet idag så var det väl kanske inte så oväntat.. Jag har INTE tid att vara sjuk, måste jobba så jag kan åka tillbaka till Japan nästa sommar.
 
Jag hoppas att jag mår bättre imorgon för jag har hunnit få till en liten lista på saker som ska göras imorgon:
* Tvätta uniformerna + understället som jag jobbat i.
* Gå till Rawi och höra ifall dom har några lediga lägenheter
* Promenera med Sofie
* Handla och planera veckans mat.
Sen ska jag såklart också mysa med mina hjärtan. Förutsatt att jag inte blir soff/sängliggande.
 
För att inlägget inte ska bli bildlöst så får ni se bilden som just nu är på mitt skrivbord. Det är Zyra från League of Legends. Är himla sugen på att börja spela igen, får se om min dator pallar det.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: