phototont

Dag 17 - Mina rädslor.

Kategori: Listor om allt.

När jag sa till Victor att jag skulle skriva om det här idag så sa han: ALLT. Men jag är inte rädd för allt. Bara nästan.

 

Mörker
Jag är sjukt rädd för mörker, så pass att jag nästan gråter om jag går ut utan att prata i telefon/har någon med. Det känns alltid som att någon går efter mig och ska mörda mig, värst är det på vintern när man hör snön knarra och täckbyxorna prassla. Ibland känns det bättre om jag har något hårt och vasst i handen när jag går, då kan jag ju attackera tillbaka om någon hade tänkt ge sig på mig.

 

Spindlar och andra insekter
Det är mest att jag tycker att dom är äckliga. Mycket är efter att ha haft mitt rum på Folkan invaderat av myror, jävlat överallt.

 

Att jorden kommer gå under 2012 alternativt att jorden blir invaderad av massa aliens.
Ja. Jag vill inte dö än. Och jag vill inte träffa gröna marsianer heller.

 

Nu kommer jag inte på något mer. Men jag är nog paranoid också, så jag är egentligen rädd för det mesta.

Kommentarer

  • guess whoo ;) säger:

    tur du har en elin som kommer på en vit springare(typ svart cykel(med din älskade korg)) i dina räddaste stunder... ;) <3

    2011-10-19 | 22:24:22
  • Tina - alla som följer mig via bloglovin följer jag tillbaka! säger:

    Hej! följa varandra via bloglovin? :)

    2011-10-20 | 20:22:17
    Bloggadress: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här: