phototont

Den första kärleken.

Kategori: Listor om allt.

Första kärleken.. Vad betyder det egentligen? Första pojk-/flickvännen? Första gången man var kär? Frågorna är många. Det sägs att första kärleken är starkast och att det är första "riktiga" föhållandet.
Måste man märka allting? Första, andra och tredje kärleken. Spelar det någon egentlig roll?

 

När jag tittar tillbaka tänker jag aldrig "åh han var min första kärlek" eller liknande. För det känns också mycket som ett rankningssystem, först = bäst. Jag har haft några kärlekar och antagligen en första, men för mig har det ingen betydelse om vem som var det.

 

Kommentarer

  • Filippa Larsson säger:

    Svar: Eller hur? :o

    2011-10-05 | 09:53:47
    Bloggadress: http://filippzii.blogg.se/
  • Victor säger:

    Du skriver så fint! :)

    2011-10-05 | 09:56:39

Kommentera inlägget här: