phototont

Prima ballerina.

Kategori: Allt annat.

Prinsessklänningar har alltid tilltalat mig. En tylldröm är helt amazing. En klänning som liknar en stor bakelse är något jag ska äga och bära innan jag dör. Inte bara en gång heller.
Det känns som att den femåriga flickan, som bor långt inne i mig, vill det så mycket. Jag tycker att alla flickor, och pojkar om dom så vill, ska få äga en sån.

 

En klänning med så mycket tyll att man nästan försvinner i havet varje gång man sätter sig är det finaste jag vet i klädväg. Helst rosa. Det är "prinsessigt" för mig. Men ingen tiara. Det känns inte som jag. Bara tylldrömmen.
Min balklänning 2012 kommer bestå av mycket tyll. Om jag får bestämma, såklart. Går jag på Jonathans bal iår, då blir det en mer diskret klänning. Mest bara för att det inte är min, utan Jonathans bal.

 

Linnéa i Idol hade en otroligt vacker klänning på andra låten hon sjöng idag. Jag smälte lite inombords. Jag måste veta vart den är köpt, så jag kan prova den i Stockholm.

 

Varför dansade jag aldrig balett?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: