phototont

I hope you don't mind that I put down in words, how wonderful life is while you're in the world.

Kategori: Allt annat.

Ibland är det svårt att säga vad man känner för någon. Man vill säga så mycket, men får fram så lite.

Man är rädd för att säga för mycket, eller kanske till för lite. Man vill inte skrämma någon, men samtidigt inte göra någon besviken.

 

Till vissa personer säger man vad man känner alldeles för sällan, i mitt fall är det nog min familj Det är inte ofta jag säger att jag saknar dom när jag har en hemlängtan större än Afrika. Jag säger inte så ofta till mina bröder att dom är världens bästa. Visst vi bråkar, ganska hårt vissa gånger, men det ändrar ju ingenting – bara för stunden.

 

Snart är det lov och jag kommer få åka hem. Till mina älskade bröder, mamma och pappa. Med Jonathan. Kan det bli bättre? Tveksamt.

Kommentarer

  • anonym säger:

    tror inte det=)

    2010-10-21 | 23:25:53
  • Mamma Malin säger:

    Vi saknar vår tjej också. I massor.

    2010-10-22 | 07:00:15
    Bloggadress: http://lundhisanghusvallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: