phototont

your tears don't fall, they crash around me.

Kategori: Musik.

En vecka sen sist. Varför kan jag inte hålla mig fast vid bloggandet?
Eller ja, jag har ju inte så mycket att säga, inga bilder att publicera. Bara musik jag kan dela med mig av.
Jag vill åka in till stan och shoppa, men jag har redan passerat min shoppinggräns den här månaden.

 

Imorn ska jag klippa mig och den här gången kommer man kunna se skillnad. It'll be awesome.
Jag har dessutom målat naglarna bruna. Jag tycker inte ens om bruna naglar.
Fan vad bakvänt det är just nu.

 

Ja, men jag bjussar väl på en låt.

Kommentarer

  • keela säger:

    folk klagade på att jag hade det för mycket, men jag underar på att ha börja ha det en gång i veckan i alla fall :)

    2011-04-20 | 17:22:39
    Bloggadress: http://keela.se

Kommentera inlägget här: