phototont

Pusslar med pussel.

Kategori: Allt annat.

Hehe. Jag fastnade vid ett 1500-bitars pussel, så därför har jag haft noll uppdatering här sen i lördags. Jag levde mig in lite väl mycket kanske och Victor sa gång på gång "jag längtar tills du lagt klart det där pusslet". Nu har det legat klart sen igår, men idag har vi gjort så mycket. Nästan. Sett en innebandymatch, bakat cheesecake tills imorn och lagat middag. Okej, det tog inte en hel dag.. Men jag har också redigerat bilder till Victors gitarrannons på Blocket och tittat på nagellack. Jag har hittat massor, men jag får bara köpa ett så jag måste välja det jag verkligen verkligen vill ha. Ska också skriva en lista på vad jag behöver köpa och vad jag vill köpa för skojs skull, får PDOL-lönen imorgon. Måste nämligen lära mig att prioritera och hantera pengar på ett bra sätt.