phototont

Dag fyra - Min hobby.

Kategori: Listor om allt.

Om vi bortser från simningen och fotograferingen, så tycker jag om att göra egna smycken. Nu på senare dagar har det blivit väldigt lite producerat. Känns som att jag gjort allt redan. Behöver inspiration, precis som med foton.
Därför kändes valet ganska självklart att min hobby skulle vara smyckestillverkning. Mest för att simningen känns mer än en hobby och fotograferingen.. Ja, min favoritpryl är ju trots allt kameran, behöver det sägas mer?

 

Två av alla örhängen jag gjort.
Har inte så mycket mer att säga till den här bilden.

 

Imorgon kommer jag nog inte vara så mycket friskare. Synd, för vi har typ friluftsdag. Måste säga till mamma att sjukanmäla mig också. Kommer förhoppningsvis ha massor med tid att fota, sova och titta på Desperate Housewives.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: