phototont

Min dag, min 18-års dag.

Kategori: Allt annat.

Idag är det min födelsedag. Jag har bakat massor känns det som.
Ikväll kommer det massor med folk hit, eller ja 12-13 stycken på ett ungefär.
Jag ska få öppna paket, äta tårta och ha det allmänt roligt idag. Fullt upp med andra ord.

 

Känns som inget speciellt, bara kul att fylla år liksom. Känner mig stor. Fast ändå liten.
Ska fixa abonemang till mobilen och sånt typ nu. Alla dessa papper också.
Det kanske var lättare att vara liten..

 

Foto: Hanna Urschler.

 

Bara för att det har varit så bildfattigt här i bloggen och dagen till ära, så blir det en bild på mig. :)

Kommentarer

  • Jonathan säger:

    Grattis älskling! Nu ska jag försöka att inte kalla dig lilla gumman något mer. Kommer snart till dig <3

    2011-02-23 | 17:00:50

Kommentera inlägget här: