phototont

En längtan jag har.

Kategori: Allt annat.

Jag tycker så ofantligt mycket om att kolla efter saker till en lägenhet. Urban Outfitters, IKEA och ja till och med på Tradera finns det fina saker. Jag längtar väldigt väldigt mycket tills jag flyttar till min egen lägenhet, där jag får ha mina egna möbler och inreda hur jag vill. Och jag hoppas väldigt mycket att Jonathan också flyttar in i den med mig.

 

Jag har hittat väldigt mycket jag vill/ska ha. Tex. saltkar, kuddvar och gemhållare. En del onödigt, annat inte. Men jag sparar allt i en mapp på datorn, känns bra att ha det där. Tycker om att titta i inredningstidningar och dylikt, nästan lika kul som modemagasin. Jag vill blanda gammalt och nytt, precis efter mitt eget tycke.
Allt är planerat vetni.
För drömma är alltid tillåtet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: