phototont

I don't like mondays.

Kategori: Allt annat.

Jag hatar måndagar.
Det är alltid då jag känner mig sådär äckligt less på det mesta. Då jag nästan är rädd att jag av ren impuls klipper bort 1 dm av håret för att det är långt och tråkigt. Jag vet inte hur många gånger jag dragit händerna genom håret och sagt "ne, jag ska fan raka av mig allt". Har det hänt? Nej, men man kan aldrig vara riktigt säker.

 

Det är oftast måndagar jag får för mig att jag lider av diverse sjukdomar eller dylikt. Typ borderline eller paranoia. Det sista händer det dock oftare än bara på måndagar att jag inbillar mig.

 

Då jag vill skrika så jävla högt och länge att jag får ont i halsen och tappar rösten. Då kanske man inte behöver prata på ett tag. Skönt för omvärlden.

 

Nu målar jag naglarna i rött, mest för att distrahera mig själv när jag blir galen på körkortsteorin. Trodde det gick bra..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: