phototont

Östersund.

Kategori: Allt annat.

Nu är jag uppe ur sängen. Jag vill så gärna åka in till stan, men jag vet inte om jag orkar. Vill så gärna omringas av stressade människor, känna stadskänslan jag aldrig känner i Älvsbyn. Jag vill passa på att gå omkring i dom affärerna jag älskar, dom jag aldrig kan gå in i när jag är i Älvsbyn. Jag vill känna på kläder jag vet att jag inte har råd att köpa just nu, bara för att jag tycker om känslan av det.
Jag vill få solen i ansiktet, så som man måste kisa för att kunna se något, samtidigt som jag håller Jonathan i handen.
Fast precis just nu är solen i moln och det blåser lite.

 

Trots att jag ofta säger att jag inte tycker om Östersund, så gör jag ändå det någonstans. Det är fint. Mamma och pappa bor här. Är man inte här så ofta så blir det tillslut fint, ganska vackert ibland.

Kommentarer

  • Styleformen säger:

    Godmorgon! Vad händer? :P

    2011-03-03 | 10:53:29
    Bloggadress: http://styleformen.spotlife.se
  • Elinpelin säger:

    Det låter som att du har det bra ;D och jag kan meddela att det blåser här i din älskade by också ;)

    2011-03-03 | 12:36:02
    Bloggadress: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: