phototont

Nytt i samlingen!

Kategori: Nytt i samlingen.

Idag har jag varit till Älvsbyn en sväng för att hålla i simskolan som jag brukar ha i vanliga fall, så jag passade också på att hämta min post på kära folkis. Det blev som lilla julafton om vi säger så.

 

Inte mindre än tre finfina paket låg där i postfacket.

 

En vargring (som är för stor tydligen..) och två China Glaze-nagellack. Sun Worshiper och Jitterbug.

 

Sen har jag fått en liten yta i Victors Helmer - bara att googla, en fantastisk IKEA-möbel.
Min necessär som jag haft alla lack i har nu nått sin fullaste potential, hehe, och efter idag fanns det inte längre hopp om att det skulle få plats mer. Så vi gjorde lite plats åt mina älsklingar i Helmer. Där längst ner i bild ser ni också lite av mina hjul (djur).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: