phototont

ReklamCity - praktikplatsen med ett stort P!

Kategori: Allt annat.

Första dagen på praktiken - 5/5.
Jag har fått lite småsår på fingrarna av skapellen och alla papercuts, men det är smällar man får ta. Trevliga människor och saker att göra hela tiden. Massa fina folier som jag fingrar och luktar på. OCH EN HEL BURK MED KAKOR I FIKARUMMET. Jag har nog hittat en awesome praktikplats.

 

Jag har dessutom börjat skriva på hemprovet som ska vara klart på torsdag. Bra jobbat.. Nåt. Tur att vi inte har någon träning imorgon så jag kan sitta och skriva så att jag svettas i mängder direkt när jag kommer hem tills att jag ska lägga mig med endast matuppehåll.

 

Jag måste akutduscha snart. Har inte tvättat håret med schampoo sen... tisdags? Har fullt med volympulver och annat bajs i håret. Inte ens ett intensivt badande i klor hjälpte. Måste även färga den otroligt snygga utväxten och raka min alldeles för långa sidecut. Om vi bortser från detta så är mitt hår ändå jävligt snyggt om jag får säga det själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: