phototont

Börjar nu.

Kategori: Listor om allt.

Helt ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva om egentligen. Det är tomt i mitt huvud. Därför tänkte jag prova på en sån där lista, som jag vet att många andra bloggare hatar - men är ack så intressant ibland. Man kan få veta saker om personer man trodde att man visste mycket om. Om det är alldeles för tråkigt får ni väl säga till.. Och jag hade tänkt försöka få med en bild i några inlägg (som passar till det jag skriver om) så det inte bara blir massor med text.

 

Dag 1 - Presentera dig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4 - Vad är kärlek.
Dag 5 - Min dag.
Dag 6 - Min bästa vän.
Dag 7 - Ett ögonblick.
Dag 8 - Min tro.
Dag 9 - Mina syskon.
Dag 10 - Mina drömmar.
Dag 11 - Mitt favoritminne.
Dag 12 - Min favoritfödelsedag.
Dag 13 - Detta ångrar jag.
Dag 14 - Det här upprör mig.
Dag 15 - Det här får mig att må bättre.
Dag 16 - Det här får mig att gråta.
Dag 17 - Mina rädslor.
Dag 18 - Min favoritplats.
Dag 19 - Det här saknar jag.
Dag 20 - Mina ambitioner.

 

Listan kommer från Minna och Sandras blogg: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: