phototont

Dag 15 - Detta får mig att må bättre.

Kategori: Listor om allt.

Saker som får mig att må bättre.

 

Victors kurrande
Ja, det finns mycket med denna pöjk som får mig att må bättre - speciellt hans kurrande. När jag blir sur/arg/vad som helst på vad som helst så kommer han kurrandes (ja, som en kisse) och pussar på mig. Ibland mjauar han också. Då blir jag ännu gladare.

 

Känslan när jag får måla på ett nytt nagellack på mina hjul.
Tänk så fantastiskt. Att få beskåda ännu en skönhet. Fast det finns ju helt klart bottennapp - men jag försöker att inte köpa dom. Haha, vem gör inte det? Nagellacksoset som man blir lite småhög av i stora doser (som när jag målade hjulen första gången) och organiseringen. Vad finns det att inte gilla?

 

När jag äntligen kommer på vad jag ska blogga om.
När det inte är tråkiga och vardagliga saker alltså, oftast är det under träningarna sånt fantastiskt händer. Ibland kommer jag faktiskt ihåg vad det var jag tänkte på, som när vi körde till Pärlan i söndags. Jag ska minsann göra 1-5 listor på lite random saker, lite då och då. Ska knåpa på dom och så kommer det någon lista efter 20 dagars listan.
Håll ut kära vänner, håll ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: