phototont

Dag 4. Vad är kärlek?

Kategori: Allt annat.

Kärlek. Man älskar någon. Man kan ju älska på många olika sätt. Även fast jag älskar min familj och mina kompisar så är jag inte kär i dom. Nog för att det skulle vara lite wierd om jag var kär i mina bröder..

 

Varför bli man kär? Varför har kroppen en sån funktion, att man blir virrig och knäpp när man är kär? Blockerar hela huvudet. Fast det är väl mest innan det blir något, pirret innan man vet om kärleken är besvarad. Allting ska vara så hemligt och man tror att man dör om personen får veta något. Haha, det är rätt gulligt faktiskt.

 

Men kärlek för mig, det är att man har någon som man tänker mer på än sig själv. Som ligger väldigt högt på priolistan. Som man vill ha en framtid med, typ flytta ihop i en fin liten lägenhet. Jag tänker även på denna underbart söta bild.