phototont

Min bästaste vän.

Kategori: Listor om allt.

Min bästa vän heter Elin, hon som fyller år på julafton. Hon har en madrass parkerad hos mig, som hon själv uttryckte det, under min säng. Enkelt att ta fram när vi impulsbestämmer oss för att hon ska sova hos mig.

 

Varför är hon min bästa vän då? Jo, det är henne jag kan berätta allt för. Hur stort och hur meningslöst det än är så kan jag säga det till henne. Det är hon som kommer till mig när jag är så dum att tvätta tills tolv, eftersom jag tycker att det är så läskigt att gå ner till tvättstugan. Det är med henne jag gör hönor av fjädrar á la Opeth. Det är hon som köper chokladglass för 53 spänn, när hon egentligen inte tycker om det.

 

Från början, när jag började i Älvsbyn, gick vi samma klass tills jag bytte till Medieprogrammet. Det var väl först då vi faktiskt började umgås. Då det blev på riktigt. Varför vet jag inte, bara blev så.

 

 

Här har ni henne. Min fina vän Elin. ♥
Hata mig inte för att jag valde den här bilden.

Kommentarer

  • Elin säger:

    aaaaaaww, puss på dig världens finaste mäända<3 och angående bilden är du förlåten, det jämnade liksom ut sig med allt fint du skev;)

    2011-10-09 | 00:47:42
    Bloggadress: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: