phototont

You can't break that which isn't yours.

Kategori: Allt annat.

Jag är i Östersund, kom fram igår. Men jag orkade aldrig starta datorn, prioriterade att umgås med familjen istället och idag har jag hjälpt farmor och farfar att flytta till nya lägenheten. Alltså fullt upp. Men nu måste jag hålla mig vaken tills mamma och pappa ringer efter hämtning i stan, jobbigt läge, eftersom jag är mäktigt trött. Fast jag äter massa godis i hopp om att det ska hjälpa.

 

Jag har dessutom äntligen bestämt mig på ett ungefär vad Virrepirre ska få i både födelsedagspresent och julklapp. Frågan är bara vilket som ska bli vad. Får rådfråga min riddare på den svarta cykeln med cykelkorgen som jag älskar.

Kommentarer

  • Elinpelin säger:

    tehehehe, jag finns här för dig!! ;)

    2011-10-30 | 10:41:37
    Bloggadress: http://pelo.blogg.se/
  • Mimmi Naveed säger:

    TJAAA SÖTSAK :D

    händer? :D

    uttråkad...

    2011-10-30 | 11:17:40
    Bloggadress: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: