phototont

Lumene Natural Code - 13 Get Color.

Kategori: Blandade märken

Igår målade jag naglarna med ett gult nagellack, sådär typiskt gul. Fast jag hatar penseln på Lumenes nagellack, mer än IsaDoras pensel. Dom är ganska lika egentligen, bara det att Lumenes är kortare och IsaDoras lite bredare.

 

Hann såklart kladda på det. Och ännu mer skulle det blir - vilket resulterade i att jag tog bort det inom en timma.
Precis som med de flesta gula nagellack så krävs det några lager för att få full täckning, dock så verkar det här bättre än många andra.

 

Closeup.

Jag kommer säkert måla med det här fler gånger, fast ta en annan pensel för jag blir galen på den där lilla fjutten. Kan ta kort på några penslar och jämföra.

 

Antal lager: 3. De första två blev strimmiga och väldigt ojämna så det tredje krävdes för utjämning.
Pris: Ja.. 39 kronor tror jag.
Vart: Lindex och Kicks har Lumene. Kanske Åhlens också.
Ordinarie eller kollektion: Vet inte om Lumene kör på kollektioner, så jag antar att det är ett ordinarie?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: