phototont

My eyes are red and gold, the hair is standing straight up. This is not the way I picture me

Kategori: Allt annat.

Det är måndag. Tänkte bara säga det ifall någon totalt missat det. Jag sitter på mitt golv och småäter lite allt möjligt eftersom mattanterna här på Folkan glömt ställa ut min middag. Dessutom har jag haft simskola och kom därför inte hem förrän typ halv åtta = ingen mat sedan lunch.

 

Men jag skulle ju inte skriva ett klagoinlägg. Faktiskt. Jag vet egentligen inte vad jag skulle skriva om.. Det känns som att det är mycket jag inte vet, så som hurvida jag har morgonträning imorgon eller inte. Kan bli spännande.

 

Jag längtar hem. På fredag åker jag hem. Jag ska vara hemma i hela 10 dagar och som tur är så har vi syskon lov samtidigt. För första och sista gången. Jag längtar efter mina nyförlovade föräldrar, mina galet busiga bröder och mina superfina farföräldrar (heter det så...?). Knut också, sötvovven våran.

 

Nu ska jag fortsätta vara oproduktiv och leka med min blåa mustasch.

Kommentarer

  • Ammi Pettersson säger:

    Vi längtar efter dig, Kram

    2012-02-28 | 08:39:03

Kommentera inlägget här: