phototont

OPI - Strawberry Margarita + Paris Memories - 254.

Kategori: OPI

Igår målade jag naglarna. Började först med OPI - Strawberry Margarita, ett kallt mellanrosa nagellack.

 

 

Det var inte för rinnigt och inte för tjock utan lagomt bra. När allting torkat så kände jag att jag ville prova att toppa med Paris Memories - 254, som är i ungefär samma färgfamilj som Strawberry Margarita. Skillnaden är att 254 har massa glitter i sig och inte blir opakt utan bara ger en liten extra rosa skjuts på naglarna.

 

 

Dock är det här glittret så jävla svårt att fånga på en skarp bild utan solljus: blixt + lampa fixar inte att ta fram 254's skönhet.

 

 

Men ni kan nog ana hur fint det är, i verkligheten ser man både guldglitter och lite babyblått/ljuslila glitter.
Ett mycket vackert nagellack. Tillsammans med Strawberry Margarita, som är det rosa nagellack jag skulle välja om man bara fick äga ett, är det en fantastisk kombination.

 

Bonusbild - här syns glittret MYCKET mer.
Visst är det fint?

 


Strawberry Margarita
Antal lager: 2 räcker lagomt - kanske 3 om man har långa naglar.
Pris: 150 kronor för en fullstor flaska i Sverige - max 80-90 kronor på Ebay.
Vart: Kicks, Åhlens och Ebay.
Ordinarie eller kollektion: Ordinarie.

 

254
Antal lager: 1 den här gången.
Pris: 25 kronor.
Vart: Hittade mitt på Parelle, kanske finns på fler ställen.
Ordinarie eller kollektion: Ja.. Har ingen koll på Paris Memories, men kanske ordinarie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: