phototont

V.7 - Veckans fem mest spelade.

Kategori: Musik.

Ett lite sent inlägg - men jag orkade verkligen inte ta fram datorn igår.

 

 

Det är nog min favoritlåt. Så mysig att lyssna på i bussen, på skolan, när man ska tagga på en tävling - finns alltid tillfällen då den passar. Tror inte att den lämnar listan på ett tag.

 

 

Ännu en till låt kvar på listan sen förra veckan. Jag har nog en Deadlock-fas, som förhoppningsvis inte går över på jättelänge.

 

 

TITELN! Det var den jag fastnade för. Lyssnade på texten och BAM jag var fast. Elegant (bara för att hitta en synonym till fint.)

 

 

Världens bästa in your face-låt. Den tar som fram den inre bitchen, fast inte på ett elakt sätt. Typ. Visst finns den en och annan person som ploppar upp i huvudet när jag hör den här låten, men jag låter det stanna där.

 

 

Det blir ett youtubeklipp eftersom In This Moment inte finns på Spotify.
Fin text, fin tjej och fin röst. Det finns en annan lugn låt med dom som är jättebra, fast den "kvalade" inte in den här gången.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: