phototont

China Glaze vår 2012 - Electropop.

Kategori: Kollektioner

Våren kommer snart, om man ska titta på nagellackskollektionerna, tittar man t. ex. ut igenom mitt fönster är våren alldeles för långt borta. Men det är ändå roligt när vårkollektionerna släpps, nu på tur är det China Glaze med Electropop. Fler än jag som tänker på Olegs låt? Som dessutom nynnar på den nu?

 

Det är 12 nagellack, uppdelade i två halvor - en med ljusa, pastelliga nagellack och en med klara, nästanneoniga lack. Innan jag ens visat bilder på dem kanske många kan gissa vilken del jag dras mot? Nästanneon såklart!
Den delen heter Brights.

 


Techno, Aquadelic, Sunshine pop, Gaga for green, Make some noise, Wicked style

 

Mitt hjärta klappar lite hårdare för: Techno, Aquadelic och Sunshine pop.
Nu till Lights.

 

Fuchsia fanatic, Dance baby, Electric beat, Kinetic candy, Sweet hook, Gothic lolita

 

Mitt hjärta klappar lite hårdare för: Dance baby, Kinetic candy och Gothic lolita.

 

Snabb konstatering - knalliga lack är fina och pasteller lika så. Jag hoppas att alla 12 vill och kan flytta in i min låda. Tyvärr så begränsar pengar en del.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: