phototont

F5.

Kategori: Allt annat.

Nu är jag äntligen nöjd. Bara väldigt småsaker kvar, sen så. Headern är tillfällig, tror jag. Ifall någon fortfarande skulle se den vita bloggen tryck f5. Och bäst av allt är att jag kan lägga upp väldigt stora bilder.

 

Och nej, jag har inte gjort den själv. Jag sliter håret på mig varje gång jag försöker mig på HTML. En länk till den fantastiska tjejen ser ni längre ner, den kommer alltid finnas där. Och nu finns jag på Bloglovin också, kände lite va fan varför inte. Men kom inte med några "ska vi följa varandra på bloglovin"-kommentarer. För jag följer inga bloggar där.

 

Ja, det var väl allt för nu.

Kommentarer

  • Elin säger:

    men amanda :o "see" med ett e i header... illa. annars var den jättefiiiin :)

    2012-01-02 | 23:28:22
    Bloggadress: http://pelo.blogg.se/
  • Amanda säger:

    ELIN: Nöjd nu? ;) nej men, tack för att du sa det. var så inne i att det skulle bli bra att jag missade en sån sak.

    2012-01-02 | 23:35:32
    Bloggadress: http://phototont.blogg.se/

Kommentera inlägget här: