phototont

ZTIZ - namn okänt just nu.

Kategori: Blandade märken

Ett inlägg om ett rosa nagellack med blått skimmer i sig. Dock så har jag helt glömt bort namnet, men uppdaterar inlägget så fort jag vet.

 

Fint nagellack, dock så luktar det väldigt mycket målarfärg och aceton. Ingen höjdar blandning direkt. Men i min samling så är färgen unik i alla fall, kanske inte så svårt egentligen eftersom den är väldigt liten.

 

En close-up så ni får se hur fint det är. Syns inte så värst mycket i verkligheten, men med lite hjälp av en kamerablixt och en lampa så kan man lyckas ibland.

 

Antal lager: 2 lager fungerar på korta naglar och på långa krävs minst 3. Jag har 3 nu, för kameran visar ibland mer än vad man vill och VNL är inte vackert.
Pris: Ynkliga 10 kronor.
Vart kan man köpa det?: Dollar Store.

Kommentarer

  • Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg. säger:

    Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

    Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

    2012-01-31 | 17:39:56
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: