phototont

Nu vet ni att jag lever och läser för fullt.

Kategori: Allt annat.

Som ni märker är jag lite off. Sen jag uppdaterade sist har jag bara suttit vid datorn två gånger, ajaj. Men jag är i alla fall i Östersund och hälsar på min familj. Men efter tjat från både Elin och Victor tar jag mig i kragen och skriver ett inlägg. Är ni nöjda nu?

 

Jag har åkt slalom, badat och bara softat ganska lagomt. Jag tar det rätt lugnt och njuter av att vara hemma, vem har tid att tänka på att blogga då? Kommer dessutom få slalomutrustning i födelsedagspresent och ingen är gladare över det än jag. Och möjligen Victor då.

 

Idag har jag haft på mig min fusk-onepiece i 13 timmar och nej, jag har inte haft på mig annat. Victor tycker att det är hemskt och jag tycker att det är fantastiskt. Hugo frågade ifall jag någonsin skulle ta av mig den. Det har jag inte alls tänkt göra.

 

Jag har även börjat om att läsa Harry Potter-böckerna, på svenska, och har kommit till bok nummer 3. Tänkte då försöka läst klart i alla fall bok 5 innan jag återvänder till Norrbotten. Har fått något slags läs-il.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: