phototont

OPI - Lincoln Park After Dark.

Kategori: OPI

Jag har hittat favoritnagellacket. Det som jag älskar så otroligt mycket och egentligen vill ha på mig hela tiden. Tyvärr ser mina naglar ut som skit, mycket för att jag har så svårt att inte riva i dom när det är lite ojämnt. Jag har satt dom på utväxt, om vi säger så. Tänkte få så jämnlånga naglar som det går.

 

Bilden är överexponerad som ett as, men också så närmast färgen som man kan komma.
Den är inte svart utan aburginelila/röd-nästan svart. Och jag menar frukten/grönsaken, inte urinvånarna som Elin trodde. Väldigt mörk och fin, kanske inte så vårig men vad gör det.

 

Antal lager: 2 lager.
Pris: 150 kronor för en stor flaska i Sverige.
Vart: Kicks/Åhlens eller Ebay.
Kollektion/ordinarie: Nu i ordinarie, men kom först i kollektionen Chicago 2005. Sedan kom det ännu en gång i Suedekollektionen 2009 - dock i Suede-finish (googla, fantastiskt jävla vackert)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: