phototont

OPI - Pink Friday.

Kategori: OPI

Valet föll på Pink Friday för att det var färgen som var minst unik i min samling, trodde att jag hade en dupe (nagellacks-tvillingar) men efter att ha jämfört flaskorna med varandra så märkte jag att det inte alls var så. Innan jag visar bilderna vill jag bara ursäkta för bubblorna som är på naglarna - var inte så när jag gick och la mig..
Har absolut ingen aning om hur bubblorna uppstod eftersom alla fem naglarna var spegelblanka när jag gick och la mig. Men hur som helst, nagellacket är mer rosa än på bilderna. Det är den rosa färgen som blir när man blandar lika mycket rött som vitt. Inget unikt nagellack egentligen, men det är svårt med utbudet som finns.
Antal lager: 2 lager.
Pris: 150 kronor för en fullstor flaska i Sverige / 80-100 kronor på Ebay.
Vart: Kicks, Åhlens och internet.
Ordinarie/kollektion: Nicki Minaj 2012

Kommentarer


Kommentera inlägget här: