phototont

Dag 4 - Min hobby

Kategori: Listor om allt.

Hobby vet jag inte om man kallar det, men jag samlar i alla fall på nagellack. Jag passar på att måla naglarna när jag är ledig eftersom jag inte får ha det när jag jobbar, av hygienskäl. I guess. Men det gör ju att dagarna jag är ledig lite roligare, ibland planerar jag till och med in vilket lack jag ska lacka med. Gällande bilderna så trodde jag att de aldrig skulle bli av, Andreas väckte mig halv tre och dessutom så är jag på gränsen att bli sjuk. Men jag gjorde det för att jag så himla gärna ville testa mitt macro-objektiv. Åh så roligt det var.

Chanel - Taboo

Color Club - Holiday Splendor

OPI - Rainbow Connection

China Glaze - Atlantis

OPI - I Have A Herring Problem

Etude House - Med något fancy namn på koreanska. Kork + flaska ser i alla fall ut som en glass.
Några närbilder på några nagellack ur samlingen. Nu ska jag fortsätta vila och hoppas på att klara mig från att bli sjuk, vill verkligen jobba imorgon. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: