phototont

Dag 7 - En bild som jag aldrig lagt upp.

Kategori: Listor om allt.

Nu är det jävlar på håret att jag hinner publicera innan tolvslaget. Den här dagen har inte blivit som förväntad, ska försöka göra det kort. Först vaknar jag sent eftersom vi gymmade typ 3ish imorse, sen smsar Sofie och frågar ifall jag kan jobba som dagchef lör-sön (det är egentligen min lediga helg) efter lite pusslande hit och dit slutade det med att jag ska jobba fre-sön och är ledig idag istället. Så jag har alltså bytt ett pass och fått tre nya, mer pengar till mig! :D whopwhop. Nåja, nu är det ur världen över till bilden. 
 
Jag har som sagt massor med bilder på hårddisken och datorn, men de som jag tycker är bra har jag ju redan publicerat - antingen här, facebook eller instagram. Men efter lite sökande så hittade jag en bild som egentligen skulle ha varit med i en utställning på skolan, men utställningen blev aldrig av och därav glömdes bilden bort.
 
 
"Fånga dagen".
Detta är ett resultat utav att jag, som så många andra gånger, skjutit upp en skoluppgift och sen i panik fixar ihop något halvdant. Bilden hade kunnat bli bättre, men också sämre. Helt okej, I guess.
 
Nu börjar klockan bli mycket och jag borde lägga mig nu. Jobbar 8.00-18.30. Efter det någon gång borde morgondagens inlägg vara uppe, om jag inte (som vanligt) somnar i soffan. 
Ha det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: