phototont

Dag 8 - Tema "grön"

Kategori: Listor om allt.

Jag borde kanske fixa till bilderna innan jag jag publicerar dem men jag har inget sånt program på datorn, det försvann i och med att jag lämnade tillbaka skoldatorn. Så jag hoppas att ni kan förställa er att sminket är grönt, för det var himla grönt när jag sminkade mig. Himla skumt. Det blev två versioner av denna sminkning, en med och en utan lösögonfransar. Jag gillar den utan bättre, så jag börjar med den. 
 
 
 
 
Jag är ändå rätt nöjd med mitt verk eftersom det är första gången jag gör en sminking i det här stuket. Jag är bara lite ledsen att det gröna blev blått och att skuggningen på kinderna och käken inte riktigt syns.. Men jag vet vad jag har att träna på i alla fall :)
Nu ska jag äta godis, mysa med Zyra och krypa ner under täcket i soffan. 
Ha det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: