phototont

Dag 9 - Dagens

Kategori: Allt annat.

Det får bli en lista över olika "dagens" + någon bild, har inte riktigt haft tid att förbereda det här inlägget så det får bli vad det blir. Lets go.
 
Dagens...
..bästa : Den varma duschen efter jobbet och att krypa ner under täcket.
..sämsta : Alla mardrömmar jag haft i natt.
..klädsel : Bortsett från jobbuniformen så är det blå mjukisar med en skön T-shirt.
..smink : Mascara från UNE. (Luktar honung)
..godaste : Godiset jag smaskar på.
..känsla : Glad men trött.
..mys : Duntäckte + soffa + godis :D
..Zyra:
Trots att hon inte gillar vatten så "måste" hon gå dit efter jag dushat. Söt kisse.
Tror att jag ska slå igång någon serie som jag kan somna till, börjar bli jobbigt att skriva utan att nicka till.
God natt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: