phototont

Lucka nummer fyra

Kategori: Shopping.



Den här dagen flög förbi och jag har typ inte varit hemma någonting förrän nu. Helt sinnes. Men imorse hann jag öppna luckan och detta var innehållet:
Absinthe Purifying Hand Gel

Jag antar att det är typ en handsprit av något slag, har en till som luktar citron. Detta är ju ingenting som jag använder så himla mycket, men på jobbet kan det mycket väl komma till användning. Bara jag kommer ihåg att ta med den..

Doft: Luktar svinigt gott. Friskt och fräscht. Har en handkräm i samma serie så jag är glad att det var just den här doften :)
Storlek: 60ml. Tror att det är fullsize, har då inte sett Hand gel i någon annan storlek. Är ganska dryg så det lär räcka ett litet tag iaf.
Övrigt: Har inte så mycket mer att tillägga. 

Idag har jag hunnit köpa nya påslakan (mitt har fått ett hål i sig), hälsat på Emma och Alfred, gått en lång promenad med Sofie och nyss så bakade jag en chokladcheesecake :) 

Nu tänker jag dricka mitt Blueberry Muffin-te och spela lite League of Legends. God natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: