phototont

En slags uppdatering.

Kategori: Allt annat.

Jag sitter i Östersund. Flyttade hit för en vecka sen och nu har jag väl börjat landa. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, men någonting borde jag väl få fram. Min tid i Piteå fick sig ett tvärt slut, men det var också den knuffen jag behövde för att faktiskt flytta tillbaka hit. Sist jag bodde här var jag 16 år och jag lovade mig själv att jag aldrig skulle tillbaka. Allting var så färskt då att det inte alls är konstigt att jag kände så, jag hatade Östersund. Nu 5 år senare så är det inte alls en lika hemsk och skrämmande stad utan nu kan jag absolut tänka mig att bo kvar här ett tag.
 
Jag har velat komma hit ett tag för jag känner att jag behöver möta mina problem för att kunna gå vidare och nu är jag här. Jag behövde bo härifrån ett tag för att få mer perspektiv på saker och ting, behövde få växa på mig lite och mogna lite. Nu känner jag mig äntligen redo att faktiskt ta itu med allting, fast ett steg i taget. Börja med att doppa tårna innan jag dyker i med huvudet först :)
 
Jag kommer sakna alla i Piteå och jag hoppas att ni har det bra. Ska försöka ta mig upp och hälsa på. Tills dess - lycka till med grillvagnen/restaurangen! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: