phototont

Vecka 44 - I bilder

Kategori: Veckans bilder.

Den här veckan var jag rätt duktig på att använda både iPhonen och systemkameran så det får bli två inlägg på detta - först ut systemkameran.
 
Jag köpte en blandad kompott av smink, läppglanset var ingeting som jag gillade.. Klistrigt och eländigt. Kostade en tia på H&M ifall någon vill ha.
 
Tittade ut genom fönstret och såg detta, rätt fint ändå. Men solen går ner alldeles för tidigt nu..
 
Jag fick min Glossybox och var så nöjd. Kul att testa lite nya saker.
 
Paletten som jag gått och dregglat efter kom äntligen in till Åhlens så jag haffade den snabbt som attan. Åh vad fin den är, en perfekt palett att använda när jag ska jobba eftersom det är mycket bruna färger och vi ska ju ha diskret smink. Typ.
 
Zyra har varit allmänt söt hela veckan, som vanligt. Här tittar hon ut genom fönstret för första gången på tre-fyra veckor. Vi har nämligen haft byggarbetare, presenningar och byggställningar utanför vårat fönster i och med ett fasadbyte. Nu är det hyfsat lugnt och stillsamt utanför så hon kan sitta i lugnt och ro.
 
Det var nog alla bilder, lite senare ikväll eller tidigt imorgon kommer iPhone edition av veckans bilder :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: