phototont

En katts små hyss.

Kategori: Zyra

Haha nu blev det tomt igen. Jag har spelat och myst med Zyra lite för mycket för att komma ihåg att blogga. Men så kan det ju vara ibland. 
Ikväll har vi varit och ätit sushi - saknar Japan jättemycket nu.. Sushin i Sapporo är tamejtusan svårslagen. 

På tal om sushi - fisk - katt - Zyra, så har hon helt plötsligt börjat med småhyss. Ni kan få en fin lista på några av sakerna: 
* Hoppa upp på tv-bänken ( hon har aldrig gjort det förr) 
* Öppna skåpluckorna till papperskorgen och komposten (hon luktar mat, mest Chili con Carne, varje gång hon varit in där)
* På något konstigt sätt även fått upp en av garderobsdörrarna, där hon hemskt gärna klättrar på hyllorna (ser dock sjukt kul ut)
* Lärt sig att krypa in under täcket på egen hand utan att jag måste lyfta på det varje gång (det har blivit väldigt kallt i vårat sovrum så jag förstår varför hon gör det, dock så killas hennes morrhår på mina ben och fötter...)

Jag ska försöka sova nu, har blivit lite för mycket spel och lite för lite sömn :(
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: