phototont

for what we know, we might not get tomorrow.

Kategori: Vill ha!

Jag har tänkt blogga två dagar i rad nu, men min sömn har kommit emellan. Det har blivit mer regel än undantag att jag somnar på soffan istället för att faktiskt gå och lägga mig i sängen på en gång. Idag var en sådan dag, två gånger har jag hunnit med dessutom, så när jag väl la mig i sängen så kunde jag inte somna.. Kände mig väldigt rastlös, så nu sitter jag ännu en gång i soffan och inväntar det oundvikliga. Tanken var att jag skulle vara med Andreas en liten stund men han sitter och spelar, som vanligt ;) Tur att jag har min skräpkatt som har varit in i sopskåpet under diskhon, numera luktar hon mat och inte katt/kattsand som hon brukar.
 
Innan jag somnade för den andra gången i soffan så tittade jag på kläder och skor, jag skulle hemskt gärna vilja hitta ett varmt men billigt par skor att ha i vintern. Hittills har mitt sökresultat visat två par riktigt fina, men varken varma eller särskilt billiga, så mitt letande fortsätter. Jag skulle dessutom titta lite på Halloweensaker, försöker komma på vad jag ska/kan klä ut mig till, och hittade två roliga grejer på H&M. Antar att jag får springa och kolla ifall det finns på "mitt" H&M imorgon, annars blir det nog en internetbeställning.
 
Jeffrey Campbell - 1619 kr - Smartgirl.se
SHOE SHI BAR - 719 kr - Smartgirl.se
 
Som ni ser så följer jag ett litet mönster här; platåskor är något som jag ständigt suktar efter. När vi var i Japan så köpte jag ett par Converse med platå, dock klarade dessa sig inte riktigt hem utan var tvungen att kasta dom innan vi ens for till flygplatsen eftersom det var dom enda skorna jag använde i två veckor. Kan tilläggas att vi gick typ hela dagarna också.. Men det var roligt så länge det varade. 
 
Jag hade inte blivit ledsen ifall jag skulle bli onödigt rik bara över en natt. Det är en dröm/fantasi jag har, brukar fundera på vad jag skulle använda pengarna till och bortsett från att jag hemskt gärna skulle vilja shoppa för allt så jag har andra saker som jag skulle vilja ta itu med först. Typ hjälpa mina nära och kära med att betala av alla lån, skämma bort min familj och flytta till Japan. 
 
Det blev lite mer text än vad jag tänkt mig, men jag ska försöka sova nu och drömma ännu lite till.
God natt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: